نریمان نریمان ، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک نریمان

اولین قدمهای پر برکت نریمان

1390/4/3 5:27
نویسنده : مامانی
513 بازدید
اشتراک گذاری

 

تصمیم گرفتم کمی از گذشتت بنویسم تا به این روزها برسیم.از آغاز بودنت تا به امروز

 

niniweblog.com

ساعت٩:٤٧ دقیقه ٢٦ شهریور قدمهای کوچولوتو گذاشتی به این دنیا

 یادمه بعد تولدت نذاشتن ببینمت و من تشنه دیدنت بودم.فقط پرسیدم سالمی و وقتی جواب مثبت دادن

 گفتم خدایا شکرت

  زمانی که بردنت پیش بابایی چنان گریه ای کرده بودی که بابا بهم گفت عجب دهن گنده ای داری(با تعجب)niniweblog.com

اما بعدش که آوردنت پیش من دیدم تنها چیزی که تو صورتت نمایانه یه لب قلوه ای قرمزه که دنبال یه

 چیزی میگرده واسه خوردن.از همون اولش معلوم بود گرسنه ای و شکمو

niniweblog.comniniweblog.com

یه عالمه جوش زده بودی و  کمی زردی هم داشتی 

niniweblog.com 

 

یه خواب توپ بعد شیر خوردن میچسبه

 

niniweblog.com

جذبه رو حال کن 

niniweblog.com

 

اولین حموم که با مامان جونیت رفتی

niniweblog.com

فدای تو بشم الهی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دختر خاله
16 خرداد 90 22:53
ایییی جاااان
این عکسای نی نی بودنشو ندیده بودم

حالا صبر كن
عكس هاي توپي داره نريمان منتها مامانيش افسردگي زايمان داشت تو خجالت عكسهاي نوزاديش موند

faeqeh
19 خرداد 90 1:54
az afsordegiye zayemanet baram minevisi? man hanooz hamelam vali ehsas mikonam afsorde shodam shoma ham in tor boodid?[hr
سلام عزيزم
چشم حتما مينويسم
نگران نباش
زود گذره خدارو شكر اما نياز به همدلي اطرافيان داره