نریمان نریمان ، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک نریمان

نريمان و سفر به مالزي (2)

1390/7/4 1:53
نویسنده : مامانی
2,057 بازدید
اشتراک گذاری

صبح روز سه شنبه باهم رفتيم براي ديدن باغ وحش و شوي حيوانات

جلوي درب ورودي چند نفر با شكل و شمايل سرخپوستي ايستاده بودن و عمو ناجي رو نشوندن و يه كلاه پر از پر گذاشتن رو سرش

به بابايي هم يه تبر دادن و خواستن براشون فيگور بگيره اما هر كاري كردن نتونستن شما رو ببرن كه تو عكس باشي.با تعجب نگاهشون ميكردي و من خنده ام گرفته بود.عجب عكسي شد اون عكس كاش تو هم بودي ناز من

بعدش رفتيم شوي حيوانات كوچك.خيلي زيبا بود و شما دائما سعي ميكردي به نحوي خودتو به سن نزديك كني.شانس اورديم كه متوجه شدم وگرنه جزو تيم نمايش به حساب مي اومدي!

شکلک های شباهنگ Shabahang

شوي پرندگان و فيلهارو نرفتيم چون فرصت كمي داشتيم و با شاتل به تماشاي حيوانات آزاد در محيط باغ وحش رفتيم

Peacockشکلک های شباهنگ Shabahang

با شوق كودكانه ات دائما گوزن ها و زرافه هارو نشونم ميدادي ودر مورد بعضي حيوانات سوال ميپرسيدي

يه بسته چيپس هم داشتي كه نصفش رو به اسبهاي پوني و شتر مرغها بخشيدي

حدود ظهر دوباره به سمت kl حركت كرديم و براي خريد سوغاتي سري به مراكز خريد زديم.اما امان از دست تو وروجكم كه نميذاشتي خريد كنيم چون تمام اطراف رو به قصد پيدا كردن وسايل بازي ميدويدي و بالاخره مجبور شديم كه شما با بابايي بريد و من  سريعا خريد هارو انجام بدم

صبح چهارشنبه قرار بود بريم به معبد هندوها و چيني ها

اول به معبد هندي ها رفتيم و اون هم با كفش!حدس ميزدم كه نبايد با كفش بريم و وقتي رفتيم داخل متصدي اونجا با مهرباني و احترام تمام هدايتمون كرد به بيرون و كفشهارو در اورديم

  نريمان در معبد هندوها

نريمان و آقا فيل ناف دار و اژدهاي خرطوم دار

خيلي زيبا و شاد بود معبدشون و من و شما هر قدر دلمون خواست عكس گرفتيم

برات جالب بود كه چرا حيوانات ناف دارن يا مثلا تنديسهاشون 4 تا دست دارن.همش ميپرسيدي ماماني چرا من دو تا دست دارم اونها 4 تا

چرا آقا فيله ناف داره!

چرا اژدها خرطوم داره!

من هم مونده بودم چه جواب درستي بهت بدم پسر زيرك من

توي معبد هم مورد توجه هندوها بودي و بهت گل هديه دادن و كلي باهات مهربون بودن وفكر كنم ديگه روشون نميشد ببرنت با خودشون

گل فروشي جلوي معبد

حدود ظهر به طرف گنتينگ حركت كرديم و بعد 2 ساعت رسيديم اونجا

يه منطقه ييلاقي با مناظر وصف ناشدني و پر از توريست شهربازي كازينو رستوران و.....

ياد پينوكيو افتادم از بس رنگارنگ بود و آدم رو ميبرد به عالم هپروت

بعد از مستقر شدن در هتل زيبا و قشنگش رفتيم به شهر بازي.شما و بابايي سوار يه كرم بامزه كه قطار بود شدين و كل شهر بازي رو دور زديد

من هم كه ميدوني ماماني عاشق هيجانم وشيطوني

پس تو رو به بابا سپردم و مشغول دل خودم شدم

سعي كرديم تا جايي كه امكان داشت  و بارون اجازه ميداد همه وسايل رو امتحان كني چون هيچ محدوديتي نبود و تو چه لذتي بردي تا شب

شهر بازي و تفريحي Genting

شب هم پياده رفتيم و دور زديم

نميشه حال و هواي اونجا رو توصيف كنم گلم برات.فقط بگم فوق العاده بود تفريحات و سر گرميهاش

و شما هم قدم به قدم مي ايستادي و مشغول ميشدي و تماشا ميكردي

صبح پنج شنبه بعد از بستن ساكها و صرف صبحانه در فضايي بسيار دلنشين به طرف تله كابين رفتيم

معلق بودن در هوا برات زياد جالب نيود و زود خسته شدي و هر طور بود سرگرمت كرديم.دائما ميگفتي پس كي ميريم شهر بازي

الهي من فدات بشم كه به اندازه كل سال بهت خوش گذشت و شيرينيش به دلت موند

در مسير برگشت به KL به معبد چيني ها رفتيم

چقدر زيبا و با شكوه بود با رنگهاي قرمز و نظم و ترتيب خاصش.معماري چيني و مسيري كه دهگانه به عنوان مراحل حسابرسي روز جزا تا بهشت و پاك شدن انسان با مجسمه هاي زيبا طراحي شده بود

عصر ساعت 4.55 به وقت مالزي پرواز كرديم به سمت ايران

تو هواپيما اينبار ديگه روز بود و شما هم خوابت نمي اومد خيلي سريع با اطرافيانت دوست شدي و شروع كردي از خاطرات گفتن كه كجاها رفتي و چي ديدي

يهو اومدي پيشم گفتي ماماني ببين يه عالمه برفففففف

و من فهميدم تو نازگلكم ابر هارو با برف اشتباه گرفتي

تو 8 ساعت برگشت فقط دو ساعت خوابيدي و انقدر شيرينكاري كردي كه ماهم بيخيال شده بوديم چون خدمه پرواز هم كلي هواتو داشتن

اين هم از سفر نريمان جون به مالزي

اما ماماني نذاشتي يه عكس دلخواهم ازت بگيرم از بس كه فراري هستي از عكس و دائما تكون ميخوري

فداي تو وروجكم بشم من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ماهان عشق ماشین
30 شهریور 90 0:14
همیشه به شادی و گردش.چه سفرنامه قشنگی.[h
سلام عزيزم
مرسي از مهربونيتون
مامان ایلیا
30 شهریور 90 2:11
همیشه به مسافرت خاله.چقدر عکسای قشنگ قشنگ گرفتی با اینکه مامانی گفته از عکس گرفتن فراری.
عزیزم با کمال میل خوشحال می شم که دوست خوبی مثل شما داشته باشم و ایلیا دوستی مثل نریمان عزیز داشته باشه.من هم با اجازه شما را لینک می کنم.
نریمان جان را ببوسید.شاد باشید.


سلام به ايليا جان و مامان با انرژيش
عكس هايي هم كه اجازه داده ازش بگيرم لطف كرده و يك دفعه صداش كردم غافلگير شده بچه م
ايلياي نازم رو ببوسين
خدا حفظش كنه براتون
مامان آرمان
30 شهریور 90 14:26
سلام عزیزم.
اول از همه تشکر بابت تبریک زیباتون به منسبت تولد آرمان.
دوم از همه من با لپ تاپکارهامو انجام میدم و یه دفعه اومدن دیدم پیغام گذاشتی.مشکل با مهد آرمان پیدا کردم و درگیری فکری و کاریم فرصت نمیده به دوستان خوبم سر بزنم.مغذرت میخوام.
سوم دیدیم رفتید سفر مالزی و خاطراتش را نوشتی.فعلا عکسهارو دیدم که خیلی زیبا بود و سر فرصت میام تک تک پستها را میخونم که حتما مثل عکسها بسیار خوندنیه.فعلا من را ببخشید.زود زود بهتون سر میزنم.


سلام به دوست خوبم و ارمان عزيزم
خواهش ميكنم من آرمان جان رو مثل نريمان دوست دارم خانومي
اميدوارم مشكل خاصي نباشه و زود زود برگرديد به جمع دوستانتون
منتظريم براي بودن پر از انرژيتون
شادو سر فراز باشين و پسر گلتون رو ببوسين
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
1 مهر 90 10:38
سلام دوست جونم. خوبی؟ دیدم یه چند وقتی خبری ازت نبودا.پسر رفته بودی جهانگردی. خدا رو شکر حسابی خوش گذشت بهتون. عکسای باحالی گذاشتی.
راستی ایمیلام به دستت می رسه؟


سلام عاطفه جونم
آره عزيزم جاتون خالي
مرسي از لطفت
هنوز ايميل هامو چك نكردم عزيزم
مامان آرمان
3 مهر 90 14:45
سلام دوست خوبمون.
چقدر زیبا نوشتی و خاطرات سفرتون را خوب و مختصر ولی واضح و کامل بیان کردی.
چقدر این سفرها اگه برای بچه ها پیش بیاد اموزنده و جالب هست.البته با این سن کم خیلی در دراز مدت یادشون نمیمونه ولی همین خاطرات و عکسهاس که براشون میتونه یادآوری براشون باشه.
خدا را شکر که بهتون خوش گذشته و نریمان جون گلم هم حسابی لذت برده و تا فرصت داشتین از امکانات اونجا استفاده کردین.بخصوص پارک و استخر که بیشتر از هر چیز دیگه ای براشون لذت بخشه.
ما هم شما را خیلی خیلی دوست داریم و امیدوارم فرصتی پیش بیاد تا با هم از نزدیک آشنا بشیم.
من تو این هفته درگیر مهد جدید آرمانم. فقط برامون دعا کنید که خیر و صلاح باشه و مشکلی برای مون پیش نیاد.خیلی نگرانم بخصوص با تجربه ای که از مهد 3 هفته ای قبلی داشتیم حسابی چشمم ترسیده.
میبوسمتون عزیزان

سلام خانومي
ممنونم از لطفتون
نريمان خدارو شكر خيلي بهش خوش گذشت و تمام سعي ماهم همين بود
انشاا... كه هر چي صلاحه ارمان جونه همون پيش بياد
ما هم براتون دعا ميكنيم
و دوستتون داريم

ثمين
4 مهر 90 10:29
سلام گلم!
ايشاله كه خوبي و خوش!
من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم.
راستي!

يه آلبوم ساختم كه توش عكساي دوستاي دنياي نفيس رو به يادگاري نگه ميدارم! اگه دوس داشتيد عكس نريمان نازم رو برام بفرستين تا اونجا قرار بدم بين بقيه بچه ها!

سلام دوست خوبم
اومدم و سر زدم
وبلاگ زيبايي داريد و بسيار كاربردي و خوش سليقه
چشم اما به آدرس ايميلتون بايد بفرستم؟
کاکل زری یا ناز پری
5 مهر 90 10:55
آخی پس نریمان جون مسافرت بوده به به چه خوش گذشته بهش با اینکه نوشتی نریمان از عکس فراری ولی عکساش خیلی قشنگه و جالب اینه که روز عقد ما شما رفتین سفر الهی همیشه خوش باشین عزیزم کاش عکس شما هم بود میدیدمتون


سلام عروس خانوم
ممنون از محبتي كه دارين
جاتون خالي خوش گذشت
نريمان هم گاهي يه حالي به مامانش ميده مرسي از نگاه قشنگتون
انشاا... با آقايي براي ماه عسل برنامه ريزي كنين نصيب شما هم بشه
مامان امیر علی
8 مهر 90 22:48
خوشحالم که بهتون خوش گذشته امیدوارم همیشه به گشت و گذار و شادی روزگار بگذرانید. یک عالمه چیزهای خوب برای هرسه تون از خدا آرزو می کنم.


مرسي مريم جان
و شما نيز هم عزيزم
امير علي گلم رو ببوس
کاکل زری یا ناز پری
11 مهر 90 11:09
سلام عزیزم شرمندتونم که دیر شد رمزو خصوصی براتون می فرستم


سلام عروس خانوم گل
مرسي از لطفت
منتظريم
مامان آنیتا
12 مهر 90 7:58
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدی چه پسر نازی دارین ماشاالله


سلام دوست خوبم
مرسي كه شما هم مهمونمون شديد
کاکل زری یا ناز پری
12 مهر 90 11:11
دوست خوبم من رمز پستمو برا همه دوست جونام خصوصی فرستادم انگار به دست خیلی هاشون نرسیده و باعث ناراحتی شون شده ولی به خدا فرستاده بودم به خاطر همین دوباره رمزو ارسال می کنم هر کی ندیده ببینه.

سلام عروس خانوم گل
ممنون از رمز خصوصي
ما كه ناراحت نشديم بابا
يه كوچولو طاقتمون كمه
الهي سالهاي سال در كنار هم سالم و با عشقي پايدار زندگي كنيد

مامان آرمان
16 مهر 90 16:40
از چشم آهوان حرم می توان شنید

این دشتها به شوق شكار نگاه توست

بالای كاشی حرم تو نوشته است

هرجا دلی شكست همان بارگاه توست

با این كه سال هاست سوی طوس رفته ای

اما هنوز چشم مدینه به راه توست
میلاد اما رضا (ع) و همچنین روز جهانی کودک را هم به نریمان جون و هم شما تبریک میگیم.




سلام عزيزان
روز جهاني كودك رو به ارمان گلمون تبريك ميگيم
اميد كه سالها در پناه اموزه هاي ديني مادر خوبش و شوق كودكي درونش شاداب و تندرست ايام رو سپري كنه
ممنون كه هميشه در كنارمون هستين
faeqeh
21 مهر 90 11:59
میبینم که حسابی بهت خوش گذشته دست مامان و بابائی درد نکنه ایشالا همیشه خوش باشی


مرسي خاله مهربون جاي شما خالي بود
شما هم با باران جان لحظات ناب و خوشي داشته باشين