نریمان نریمان ، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک نریمان

فرشته ها نگهدارت گل من

1390/6/15 11:34
نویسنده : مامانی
738 بازدید
اشتراک گذاری

 

               

سلام نفس مامان

اين روزها ديگه بيشتر از هميشه وارد دنياي بزرگتر ها شدي

كارهاتو با استقلال بيشتري انجام ميدي

خودت مسواك ميزني

كفشهاتو ميپوشي

خريد ميكني

نظر ميديو خيلي زيركانه مقصود و منظور اطرافيان رو از پس كلماتشون حدس ميزني

طوري كه گاهي من و بابايي غرق در تعجب ميشيم 

واي ماماني كه من چقدر لذت ميبرم از اينهمه حس استقلال طلبي كه در تو هست

البته اين حست يه روز كار دستمون دادو گم شدي

با خاله جوني رفتيم خريد

 

تو يه پاساژ كوچيك در حال بازي با بچه هابودي و در ديد من

فقط يه لحظه ازت غافل شديم و بعدش تو غيبت زد

نميدوني چقدر ترسيده بودم و تمام مغازه هارو گشتم دنبالت.ميخواستم با بابايي تماس بگيرم كه ديدم يه خانومي دستتو گرفته داره از درب پاساژ مياره داخل و گفت چون دنبال يه پسر كوچولو با كاپشن زرد ميگشتين من حدس زدم بايد ايشون باشن و آوردمش

 

شما هم يه پفك تو دستت!!!!! بيخيال دنيا بهم گفتي ماماني بازش كن!

پرسيدم كجا رفته بودي

گفتي تو كه برام پفك نميخري خودم رفتم خريدم!

و من مونده بودم كه مسافت 500 متري تا فروشگاه رفاه رو چطور تو اون زمان كم طي كرده بودي !

اينجا بود كه متوجه شدم اونهمه خوندن كتاب مي مي ني  هيچ تاثيري نداشته

يا شايد هم من توقعم از شما زياده

خلاصه خدا به خير گذروند و من تا ساعتها از استرس وارده بيحال بودم

 

      امیدوارم همیشه فرشته های مهربون مواظبت باشن گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرمان
19 شهریور 90 22:59
سلام دوستان.خوبین؟
آفرین به بزرگ مرد کوچک که واقعا نام وبلاگ خیلی درست و حساب شده انتخاب شده.وقتی که شما دیگه کارهاتو خودت انجام میدی و مثل بزرگترها رفتار میکنی فقط قد و قواره کوچولویی داری پس دیگه داری مرد میشی.ولی خاله غرور بهت دست نده یه وقت دست مامان را ول کنی که خدای نکرده گم میشی.خیلی مواظب خودت باش عزیزم.


درود عزيزان
ممنونم از لطفتون
مرد شدن پسر كوچولو هامون دردسر هاي خودشو داره چون حس استقلال و عدم وابستگي بيشتري رو ميخوان حس كنند
اما در جاي خودش لذت بخشه
مرسي خاله مهربون كه هميشه در كنارمون هستي