نریمان نریمان ، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک نریمان

آموزس زبان خارجه!

1390/4/13 23:51
نویسنده : مامانی
651 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام سلام سلام

 پسر گلم اين روزها داری انگليسي ياد ميگيری

 

راستش ماماني وقتي ديدم تو خونه يه كم وقت آزاد دارم و تو هم زيادي ازادي و شيطوني به فكر افتادم كه خودم كلمات ساده انگليسي يادت بدم.اولش يه كم شك داشتم كه ببرمت كلاس زبان يا نه.اما بعد پيش خودم گفتم مگه اونجا چكار ميكنن !اين بود كه تصميم گرفتم تا با هم و خودمون شروع كنيمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

 

تا الان حدود 25 كلمه ساده رو بلدي.روزي 3 تا بهشون اضافه ميشه .پس تو كل ماه ميشه حدودا 100 تا

 هوراااااااااااا.....................چه عاليشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےHappy Dance

 

از تك سيلابيها شروع كردم.اولش متوجه تفاوت انگليسي و مفهومش نبودي اما زود راه افتادي و من هم انرژي زيادي گرفتم براي ادامه كار

 

سعي ميكنم كلماتي كه برات عجيب هستن رو با ادا و اطوار و شكلك و مثالهاي خنده دار همراه كنم كه تو ذهنت بمونه.اما خيلي بامزه گاهي جابجا ميگي

 وقتي بهت گفتم سيب ميشه"apple"   با تعجب نگاهم كردي.گفتم ماماني مثل اچچه(حالت تلفظ).بعد گفتم نريمان سيب به انگليسي ميشه؟محكم گفتي:اچچه!

الهي فداي قند عسلم بشم.سعي ميكنم نخندمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے از كارهات ماماني ولي گاهي خيلي شيريني

 

امروز هم كه با هم يه عالمه كارت كلملت درست كرديم.برات شكل هارو كشيدم و با هم رنگ زديم.به نظرم اومد موندگاريش تو ذهنت بيشتر باشه و البته كه بود.چه كارتهاي قشنگي شد ماماني.خودم از همكاري 2 نفره ماماني و پسري حال كردمها

 

ديگه عشقت اين شده كه هي كارتهارو از اول مرور كني و ما برات دست بزنيم

 

الهي قربونت بره ماماني كه اينقدر باهوشي

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےما میتونیم مگه نه نازگلکمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آرمان
13 تیر 90 23:29
سلام هوراااااااا پسر خوب که زرنگی و داری انگلیسی یاد میگیری .آفرین به شما و مامان مهربونت.بوس


سلام عزيزان مرسي كه برامون انرژي مثبت ميفرستين
مامان امیر علی
14 تیر 90 14:15
سلام چه پسر باهوشی داری و البته یک مامان با حوصله من یک مدت کیش ایر زبان درس می دادم و معتقدم بچه ها را باید از چهارم یا پنجم بفرستی کلاس و مثل شما خودمون با اونا وقتی کوچولو هستند کار کنیم. موفق باشید.


سلام عزيزم
ممنونم از لطفت.مزسي از نظر كارشناسيت دلگرم شدم به كار.راستش چون يادگيري و تقليد تو اين سن خيلي سريعه كار بانريمان لذت بخش شده .
ممنون كه مياين پيشمون
ساميار
16 تیر 90 11:28
نريمان منم دارم موسيقي ياد مي گيرم، الان فعلان الفباي موسيقي رو ياد گرفتم ، اي بابا ما بچه ها چقدر باهوشيم ها


سلام سلام
خوش اومدين به وبلاگمون
پس ساميار جون بيا از تجربيات هم استفاده كنيم تو يادگيري .
شیدا
17 تیر 90 13:51
اخ این نریمان که نفس منه

خوب کردی مامانی که داری بش انگلیسی یاد میدی
کمک خواستی ما در خدمتیم
موفق باشین

سلام شيدا جون
به وبلاگ نريمان خوش اومدي .نريمان هم خيلي دوستت داره
حتما از كمكهاتون بهره ميبريم عزيزم
شیدا
17 تیر 90 18:55
اخه نمی گی عکس این جیگرو می ذاری
بیان بگیرنش؟
قربونه اخم کردنش برم من


بگيرنش!كي!كجا
پسر منو؟واسه دخترشون؟
اخمالو گذاشتم كه نبرنش ديگه فكر كنن خيلي تلخه [چشمك]*:


دختر خاله
18 تیر 90 23:13
اجازه خانوم ما نظر گذاشتیم ...وبلاگتون نظراتمونو خوردن
مامانی به جای اینکه اینقدر عکس پسرتو نشون ما بدی و از راه دور دلمونو اب کنی خودشو بیار خونمون
شیدا جون سلاااااامممممممممممممممممممم


سلام عزيز دلم
اشكال نداره دستت روان ميشه تو تايپ كردنD:
من نميارمش شايد همين بهونه بشه ما ميزباني كنيم خانومي
-;}@
faeqeh
22 تیر 90 1:41
افرین به این مامان خوش فکر


سلام
ممنونم عزيزم
عاطفه مامان آوا خان ناز نازی
25 تیر 90 16:24
سلام . آفرین آقا نریمان گل. میبینم که داری انگیلیسی یاد میگیری. حالا بگو ببینم خالع به انگیلیسی چی میشه ؟


سلام خاله جون
نريمان بلده بگه"آنت"
ولي بايد عشقش بكشه صدا كنه!